Uslovi korištenja
loading
Google Translate

Uslovi korištenja

USLOVI KORIŠTENJA ( IZMENJENI POČEV OD DANA 16.03.2017 ) ZA SVE KUPOVINE PRE NAVEDENOG DATUMA VAŽE STARI USLOVI KORIŠTENJA - LINK

USLOVI KORIŠTENJA ( IZMENJENI POČEV OD DANA 22.09.2017 ) ZA SVE KUPOVINE PRE NAVEDENOG DATUMA VAŽE STARI USLOVI KORIŠTENJA - LINK

USLOVI KORIŠTENJA ( IZMENJENI POČEV OD DANA 02.04.2018 ) ZA SVE KUPOVINE PRE NAVEDENOG DATUMA VAŽE STARI USLOVI KORIŠTENJA - LINK

                                                                        

                                                                                 
             Sve igre se dostavljaju u digitalnom formatu ( username - password ili kod ) na e-mail kupca sa kompletnim instrukcijama za instalaciju.
      

 

Uslovi Korištenja

04.02.2018.

Svi posetioci web sajta prihvataju da se pristup sajtu odvija pod sledećim uslovima:.

·         Opis pojedinačnih proizvoda na web sajtu sadržI samo osnovne informacije.

·         SpaceNET će se truditi da svi podaci koji se nalaze na sajtu budu tačni i ažurni. Ipak, SpaceNET ne garantuje tačnost i ažurnost ovih podataka niti preuzima bilo kakvu odgovornost u tom pogledu.

·         SpaceNET zadržava pravo da na svom sajtu postavi linkove ka drugim sajtovima koje smatra odgovarajućima. Međutim, SpaceNET nije odgovoran za sadržinu tih sajtova.

·         SpaceNET zadržava pravo da izmeni ili ukloni bilo koju informaciju sadržanu na sajtu, u bilo koje vreme, po sopstvenom izboru i bez prethodnog obaveštenja.

Kolačići 

Kada pristupate web sajtu, možemo iskoristiti tehnologiju kolačića ( cookie-ja ) i druge slične tehnologije da bismo identifikovali Vaš internet pretraživač. Korišćenje sajta može rezultovati automatskim čuvanjem određenih podataka na Vašem uređaju, poput kolačića ( cookie-ja ) i aplikativnih cache podataka potrebnih za komfornije korišćenje portala.

Informacije o GDPR - General Data Protection Regulation >>> LINK

Poručivanje robe
Poručivanje je prvi korak u kupovini preko našeg sajta. Da biste poručili robu putem našeg sajta, morate biti registrovani korisnik ili gost. Registrovanjem ćete dobiti korisničko ime kojim ćete ubuduće pristupati sajtu prilikom poručivanja. Pošto odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete odabrati dva vida plaćanja:

·         plaćanjem predračuna koji ćemo vam poslati nakon vaše porudžbine, ukoliko se odlučite da platite gotovinski SpaceNET zadržava pravo da otkaže kupoprodaju ukoliko se učini da je došlo do nekih nepravilnosti u procesu naplate. Isporuka robe se vrši isključivo ako je proizvod u potpunosti plaćen.

Plaćanje
Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši u domaćoj valuti.
Ukoliko se odlučite za gotovinsko plaćanje putem predračuna, SpaceNET neće tražiti podatke o vašoj kartici.
Ukoliko se odlučite za plaćanje predračuna, predračun će Vam biti poslat na ostavljenu mail adresu, bez prethodnog kontaktiranja.
SpaceNET zadržava pravo na izmenu cena i dostupnost artikala bez predhodnog obaveštenja. Ipak SpaceNET neće menjati cene nakon izvršene potvrde vaše porudžbine. Ukoliko se uplata ne izvrši u roku od 24 časa porudžbina će se smatrati otkazanom.

Nagradni bodovi

Spacenet Gameshop nagradjuje vernost svojih korisnika nagradnim bodovima. Poeni se dobijaju kupovinom određenih igara (klikom na igru, možete videti da li i koliko nosi bodova u polju ‚‚Nagradni bodovi").

Bodove dobijaju sve registrovane i potvrđene porudžbine na sajtu, koje su nakon toga uplaćene bilo kojim sredstvom plaćanja (ukoliko ne napravite porudžbinu na sajtu i potvrdite je, bodovi neće biti obračunati).

Bodovi se obračunavaju na originalni mail kupca i za njega se trajno vežu (porudžbina izvršena sa jednog mail-a a uplatnica poslata sa drugog povlači neobračunavanje bodova).

Bodovi se mogu zameniti za sve artikle koji nose iste. Bodovi se računaju kao spacenet valuta, u odnosu 1 bod = 1 dinar. Bodove možete da iskoristite kad imate dovoljno da ih zamenite za artikal u celosti. Bodovi ne mogu umanjiti cenu igre.

Bodovi se automatski dodaju, ako su ispunjeni svi navedeni uslovi, jednom sedmično. Svaki put kad su obračunati, dobićete notifikaciju u vidu e-mail-a sa nazivom Reward points i ažuriranim stanjem bodova.

Isporuka robe

Isporuka robe se vrši na teritoriji celog sveta. SpaceNET se obavezuje da ce roba biti isporučena najkasnije 2 radna dana od dana poručivanja. Sva roba koje je naručena do 12h svakog radnog dana, biće dostavljena najkasnije u roku od 2(dva) radna dana na mail kupca.Uobičajeno vreme isporuke je ~24 časa.

Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili porudžbinu i poslali Vam je na mail adresu potrebni su nam sledeći podaci: ime i prezime, adresa, grad, e-mail i telefon. U ime SpaceNET-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SpaceNET-a odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

SpaceNET je odgovoran za podatke naloga kupljene igre, kod-a, pretplate prvih 72 sata od momenta slanja. Nakon toga, ne preuzimamo odgovornost ako su poslati podaci izbrisani, izgubljeni ili ukradeni. Zato Vas molimo da podatke (username i password) čuvate na sigurnom mestu. 

Garancija kvaliteta
SpaceNET garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje i traje 12 meseci. Kupovinom igre, kupac dobija jedan od dva tipa naloga - primarni ( lični ) nalog, sa koga kupac igra igru sa svog profila, ili sekundardni ( guest ) nalog gde kupac igra igru sa kupljenog naloga ( mogućnost biranja tipa naloga ne postoji! ). Oba tipa naloga će omogućiti neometano igranje kupcu i u oba slučaja kupac će dobiti kompletnu, standardnu verziju igre koje u najvećem broju slučajeva dolaze iz USA ili ASIA regiona, a u manjem broju iz EUR regiona. Ukoliko imate zahtev da Vaša igra izričito bude iz regiona sa kog želite da je igrate, molimo da pre kupovine pošaljete takav zahtev na mail firme spacenetservis@gmail.com i tim će , ukoliko bude u mogućnosti, ispoštovati Vaš zahtev, a u suprotnom Vas obavestiti o nemogućnosti nabavke istog (promena regiona igre može zahtevati novčanu nadoknadu). Naknadne reklamacije i prigovori po ovom pitanju se ne uvažavaju. Za pravilno funkcionisanje igara i potpuno igracko iskustvo, stabilna internet konekcija je neophodna. U slučaju da dođe do reklamacije na kupljeni proizvod dobavljač vrši proveru da li je na bilo koji način došlo do zloupotrebe prodatog sadržaja i odlučuje se za prihvatanje ili odbijanje reklamacije.U slučaju kada je kupac uplatio za igru i izvrši u garantnom roku reklamaciju na istu , a igra u međuvremenu poskupi od strane dobavljača , prodavac ima pravo da ne zameni igru već da izvrši refundaciju kupcu za iznos koji je kupac uplatio. Na mail kupca mogu stići dodatna uputstva za instalaciju ukoliko to neka igra zahteva, kao i zahtev za slikanjem pojedinih stavki kako bi dobavljač imao uvid u ispravno izvršenu instalaciju. Taj tekst će biti jasno obeležen crvenim slovima na početku mail-a i kupac je dužan da ga poštuje.U slučaju da digitalni sadržaj ( naloge, kodove ) kupujete za preprodaju, garantni rok je mesec dana od momenta isporuke. Na ovu odluku kupac nema pravo žalbe, a potvrdom porudžbine je u potpunosti saglasan sa svim uslovima od početka do kraja ovog teksta koji nosi naziv Uslovi koristenja. Konačno, SpaceNET Gameshop garantuje kvalitet, stabilnost i pouzdanost svakog artikla kupljenog na sajtu. Svi dodaci za igru kupljeni van sajta (DLC, ekspanzije, ekstenzije, season pass-ovi i sl.), kao i valute u igri ne potpadaju pod garanciju niti podležu refundaciji.

Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

1.    Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja.

2.    Reklamacija u garantom roku.

Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:

·         da prodavcu iznese precizan opis funkcionalne neispravnosti proizvoda.

·         da pošalje žalbu na spacenetservis@gmail.com, sa spornim username-om i password-om

·         da pošalje žalbu sa e-mail adrese na koju je igra (username, password i instrukcije) originalno i poslata.

U Garanciju ne ulazi:

  • Oštećenja prouzrokovana prilikom nepravilnog rukovanja (reset konzole, reset hard diska, nestabilna internet konekcija)
  • Neovlašćeno prebacivanje igara na druge konzole. Nalog ne može biti korišćen na više od jedne konzole istovremeno (1 nalog = 1 konzola).
  • Neovlašćeno brisanje igara sa konzole. bez prethodne konsultacije sa podrskom na spacenetservis@gmail.com
  • Reklamacije treće strane će se smatrati kao neovlašćeno deljenje kupljenog sadržaja. Primer : Konzolu i sve igre na njoj, kupljene kod nas, prodate, poklonite, izgubite i sl. Treća osoba, koja nije registrovani korisnik sajta, pošalje žalbu na neki od artikala. Spacenet zadržava pravo da čuva privatnost podataka svojih klijenata i smatra igru i nalog zloupotrebljenim, osim u slučaju da originalni vlasnik podataka prethodno obavesti SpaceNET o odricanju prava na garanciju, prodaju ili poklon igara trećem licu. U tom slučaju, originalni vlasnik postaje treće lice, prvobitni kupac gubi pravo na uvid u podatke trajno. Konačno, vlasnici se mogu menjati samo jednom, svaka naredna prodaja, poklon i sl. povlači gubitak prava na reklamaciju. 
  • Faktori na koje ne možemo da utičemo - nestabilnost PSN mreže, XBOX Live servisa, Origin-a, Steam-a, UPlay-a i svih ostalih servisa koji su hostovani kod trećih strana, a SpaceNET Gameshop nema direktnu kontrolu nad njima.
  • Imajte na umu da se administracija sajta uvek trudi da svima u najkraćem mogućem roku izađe u susret. Stoga Vas molimo da imate malo strpljenja kada šaljete mailove, jer nekada zbog velikog broja zahteva nismo u mogućnosti da Vam odgovorimo u jako kratkom intervalu, već je potrebno neko vreme, maksimalno do 24h. U slučaju požurivanja, spamovanja ili sličnih radnji Vaš tiket će biti stavljen na poslednje mesto te ćete time samo doprineti da još duže čekate na odgovor. U slučaju vređanja administracije na bilo kojoj osnovi polažemo pravo da sve kupljene licence momentalno povučemo bez odlaganja, a Vaš nalog na sajtu SpaceNET Gameshop blokiramo! Stoga Vas molimo da koristite uljudan rečnik prilikom komunikacije sa administracijom sajta. 

 

Povrat robe poručene preko sajta

·         vraća se putem e-maila spacenetservis@gmail.com i/ili telefonom na +381656088221 dogovara slanje


U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, procedura je sledeća:

·         Ukoliko je platio pouzećem ili preko računa, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun. Novac će biti refundiran u roku od tri radna dana. U slučaju kada kupac kupi tri ili više igara iznos refundacije se umanjuje za iznos ostvarenog popusta. 

·         Ukoliko je artikal poručen putem PayPal-a ili Skrill-a, novac će biti refundiran u roku od tri radna dana. U slučaju kada kupac kupi tri ili više igara iznos refundacije se umanjuje za iznos ostvarenog popusta.

·         Ukoliko je artikal poručen putem kreditne kartice, novac će biti refundiran u roku od 14 radnih dana. U slučaju kada kupac kupi tri ili više igara iznos refundacije se umanjuje za iznos ostvarenog popusta.

Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših usluga podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. SpaceNET se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova biće objavljene na sajtu.

               Poštovani kupci, smatramo da je naša komunikacija sa Vama uvek otvorena i pokušavamo da izbegavamo svaku moguću neprijatnost i ometanje Vas u igranju. Međutim, kako neki od Vas uporno ignorišu naše instrukcije, koje su pisane sa razlogom, uvodimo sledeće sankcije:

1. Postavljanje naloga za primarni (ako je naglaseno da se to ne radi)
  - prvi put ćete biti upozoreni
  - drugi put 500 kaznenih bodova
  - treci put se povlači igra nazad, bez prava na refundaciju
2. Igranje sa kupljenog naloga (ako je naglaseno da se to ne radi)
  - prvi put ćete biti upozoreni
  - drugi put 500 kaznenih bodova
  - treci put se igra povlaci nazad, bez prava na refundaciju

Konačno, svako menjanje šifre ili e-mail-a, kao i deaktivacija naloga preko sajta, dovodi do povlačenja garancije na sve kupljene sadržaje i gubitka prava na refundaciju.                                                                                                             

Hvala na poverenju.