Uslovi koristenja

Uslovi koristenja

USLOVI KORIŠTENJA ( IZMENJENI POČEV OD DANA 16.03.2017 ) ZA SVE KUPOVINE PRE NAVEDENOG DATUMA VAŽE STARI USLOVI KORIŠTENJA - LINK

USLOVI KORIŠTENJA ( IZMENJENI POČEV OD DANA 22.09.2017 ) ZA SVE KUPOVINE PRE NAVEDENOG DATUMA VAŽE STARI USLOVI KORIŠTENJA - LINK

                                                                        

                                                                                                                   Uslovi Korištenja

22.09.2017.

Svi posetioci web sajta prihvataju da se pristup sajtu odvija pod sledećim uslovima:.

Poručivanje robe
Poručivanje je prvi korak u kupovini preko našeg sajta. Da biste poručili robu putem našeg sajta, morate biti registrovani korisnik ili gost. Registrovanjem ćete dobiti korisničko ime kojim ćete ubuduće pristupati sajtu prilikom poručivanja. Pošto odaberete proizvode i smestite ih u korpu, možete odabrati dva vida plaćanja:

Plaćanje
Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Plaćanje se vrši u domaćoj valuti.
Ukoliko se odlučite za gotovinsko plaćanje putem predračuna, SpaceNET neće tražiti podatke o vašoj kartici.
Nakon poručivanja artikla sa našeg sajta, očekujte da vas kontaktira osoba iz naše firme da bi potvrdili porudžbenicu. Ukoliko se odlučite za plaćanje predračuna, predračun će Vam biti poslat na ostavljenu mail adresu, bez prethodnog kontaktiranja.
SpaceNET zadržava pravo na izmenu cena i dostupnost artikala bez predhodnog obaveštenja. Ipak SpaceNET neće menjati cene nakon izvršene potvrde vaše porudžbine.

Isporuka robe
Isporuka robe se vrši na teritoriji celog sveta. SpaceNET se obavezuje da ce roba biti isporučena najkasnije 2 radna dana od dana poručivanja. Sva roba koje je naručena do 12h svakog radnog dana, biće dostavljena najkasnije u roku od 2(dva) radna dana na mail kupca.Uobičajeno vreme isporuke je ~24 časa.

Privatnost podataka
Da bismo uspešno obradili porudžbinu i poslali Vam je na mail adresu potrebni su nam sledeći podaci: ime i prezime, adresa, grad, e-mail i telefon. U ime SpaceNET-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogucnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SpaceNET-a odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Garancija kvaliteta
SpaceNET garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje i traje 12 meseci. SpaceNET u slučaju kupovine digitalnog sadržaja ( naloga ) šalje kupcu jedan od dva tipa naloga - primarni ( lični ) nalog, sa koga kupac igra igru sa svog profila, ili sekundardni ( guest ) nalog gde kupac igra igru sa kupljenog naloga. Oba tipa naloga će omogućiti neometano igranje kupcu i u oba slučaja kupac će dobiti kompletnu verziju igre. U garantnom roku prva zamena naloga, ukoliko dodje do reklamacije, je besplatna, a svaka naredna ce se naplacivati 50% od cene kupljenog naloga. Nazalost ovo je mera zbog sve veceg broja zloupotreba samih naloga. Na oko 2-3% igara dođe do zaključavanja sadržaja i mi lično nemamo kontrolu nad tim i to se najčešće dešava u prvih mesec, dva, i zato imamo garantni rok od 12 meseci. Šansa da dođe do zaključavanja naloga nakon 12 meseci je ekstremno mala, ali sa dobavljačima smo morali da napravimo dogovor garantnog roka u trajanju od 12 meseci. Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica. U slučaju da dođe do reklamacije na kupljeni proizvod dobavljač vrši proveru da li je na bilo koji način došlo do zloupotrebe prodatog sadržaja ( ovo se najčešće odnosi na naloge ) i odlučuje se za prihvatanje ili odbijanje reklamacije. Prodavac može da izađe u slučaju odbijanja reklamacije od strane dobavljača kupcu u susret refundiranjem 30% novca isključivo u svrhu nabavke novog istog sadržaja ili da reklamaciju odbije u slučaju gde ona nema osnova. U slučaju kada je kupac uplatio za igru i izvrši u garantnom roku reklamaciju na istu , a igra u međuvremenu poskupi od strane dobavljača , prodavac ima pravo da ne zameni igru već da izvrši refundaciju kupcu za iznos koji je kupac uplatio. Na mail kupca mogu stići dodatna uputstva za instalaciju ukoliko to neka igra zahteva, kao i zahtev za slikanjem pojedinih stavki kako bi dobavljač imao uvid u ispravno izvršenu instalaciju. Taj tekst će biti jasno obeležen crvenim slovima na početku mail-a i kupac je dužan da ga poštuje. Ukoliko kupac u slučaju reklamacije ne dostavi tražene slike ili sliku, u zavisnosti od onoga što je navedeno i mail-u, Gameshop SpaceNET ima pravo da reklamaciju momentalno odbije, tako da podstičemo kupce da obavezno slikaju prilikom instalacije sve što je naznačeno u mail-u. U slučaju reklamacije na artikle koji nose naziv combo, Random PS4 i PS+ dobavljač je dužan da u garantnom roku, koji je za ove artikle šest meseci, zameni najbitniju igru iz combo paketa kupcu sa obaveznim dodatnim poklon igrama na nalogu. Artikli koji nose naziv Random PS4 u slučaju reklamacije će biti zamenjeni sa novim Random paketom u garantnom roku, a ne igrom po želji kao combo paketi. Na ovu odluku kupac nema pravo žalbe, a potvrdom porudžbine je u potpunosti saglasan sa svim uslovima od početka do kraja ovog teksta koji nosi naziv Uslovi koristenja.  

Reklamacije i povraćaj robe
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:

  1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja.
  2. Reklamacija u garantom roku.

Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:

U Garanciju ne ulazi:
Oštećenja prouzrokovana prilikom nepravilnog rukovanja.

Kupac je dužan:

Povrat robe poručene preko sajta


U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, procedura je sledeća:

Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših usluga podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. SpaceNET se obavezuje da ce se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova biće objavljene na sajtu.

Često postavljana pitanja

1. Kako instaliram igre?

Za informacije kako instalirati igre posetite - INSTRUKCIJE ZA INSTALACIJU

2. Za koliko brzo će mi stići željeni proizvod?

Željeni proizvod stiže najduže u toku tri radna dana, a najčešće za svega nekoliko sati. Ukoliko vreme dostave nije ispoštovano molimo da nas kontaktirate, i pre toga proverite Vaš SPAM folder.

3. Da li je ovo legalno?

Najjednostavniji odgovor je , nije nelegalno. Mi prodajemo naloge sa legalnim igrama unutar njih. Kupujemo ih od isključivo proverenih dobavljača za koje možemo da tvrdimo da nisu dobavili kradene ili hakovane naloge.

4. Da li imam garanciju za kupljene naloge?

Sve naše igre imaju garantni rok od 12 meseci.

5. Da li tih 12 meseci podrazumava da ću igru imati samo toliko?

Ne, igre nikada ne ističu, imaćete ih onoliko koliko želite da ih držite na konzoli i dok ih ne obrišete jer su Vam dosadile.

6. Zašto je onda garantni rok 12 meseci?

Nekada iz nekog razloga može doći do zaključavanja naloga. Ovo se dešava jako retko i najčešće u prva 2 meseca nakon aktivacije naloga. Mi smatramo da je 12 meseci sasvim dovoljno da pokrijemo 99% eventualnih problema na koje bi kupci mogli naići i zameniti im besplatno nalog za novi.

7. Mogu li izgubiti pravo na garanciju?

Možete, u slučaju da promenite mail i šifru naloga.

8. Iz kog su regiona nalozi?

95% naših naloga je iz USA, samo 5% je EUR naloga.

9. Mogu li instalirati i igrati igre iz bilo koje zemlje?

Da, naše igre možete igrati iz bilo koje zemlje na svetu.

Hvala na poverenju.

Powered by SpaceNET
SpaceNET © 2017